Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Gross, Číša, další oběti medicínských bludů

O fotbal se absolutně nezajímám, veškerý vrcholový spot milionářů je mi šumafuk. Že existuje nějaký Marián Číšovský, hráč plzeňské Viktorie jsem se náhodně dozvěděl z netu. A odsud jsem se taky dozvěděl, že trpí ALS....

...neboli Amyotrofickou laterární sklerózou. A taky to, že má malého synka. A tak už se nedalo jen tak sedět a napsal jsem mu.

Již dávno předtím jsem psal Standovi Grossovi, leč již v době kdy zřejmě mnou nalezené maily na jeho advokátní kancelář ani nepoužíval...tam mi tedy chybí jakákoliv zpětná vazba.

Na Číšovského jsem přímý kontakt taky nevyčmuchal, našel jsem ale kontakt na jeho sestru a tak jsem napsal jí. Dle její odpovědi jsem zde byl úspěšnější, moje zpráva se dostala až k adresátovi...leč

Ve světle nedávno mi přišedšího mailu (viz I ty, Thomayerova nemocnice ? ) kdy matka s epileptickým synem na neurologickém oddělení Thomayerovy nemocnice nepochodila (předpokládal jsem, že alespoň zde a alespoň při epilepsii mají tam již všichni "jasno", jak hluboce jsem se mýlil) se domnívám, že i jestliže tam skutečně zašel tak se mu s jinou diagnózou vysmáli už úplně a poradili mu pouze "krásné pravdy" o tom jak vědecky umřít nikoliv jak přírodně žít. Smutné, smutné, smutné.

Vážení, nemoci nejsou nijak složité. Tak jako 500 let "vážná, složitá a záludná" nemoc jako kurděje měla triviální řešení, stejně tak desítky let "záhadná, složitá a a vážná" nemoc beri-beri mají i všechny současné "vážné, složité a záhadné" nemoci svoje triviální řešení...vždy jde o následek nepřirozené výživy. Výživy která nepochází primárně z této planety, výživa na kterou nás miliony let trvající evoluce nepřipravila... V případě, že si člověk řekne "já jsem spadl z Marsu, já můžu zdejší ekosystém ignorovat, na mně se jeho souvislosti a zákonitosti nevztahují, podmínky za jakých se tu žilo milióny let mně můžou být ukradený" tak to musí NUTNĚ špatně dopadnout...viz toto video

Níže moje korespondence se sestrou Mariána Číšovského :

můj mail

promiňte, že spamuji ale náhodně jsem na fb stránce Mariána Čišovského našel Váš komentář z kterého (+ Vašeho jména) usuzuji, že jste s ním rodina, mám pro něj důležitou zprávu :Tvoje nemoc je vyléčitelná, ptej se na neurologii v Thomayerově nemocnici v Praze (MUDr. Klára Brožová, MUDr. Jan Hadač Ph. D.) nebo ve Fakultní nemocnici v Brně (MUDr. Ondřej Horák) na tzv. ketogenní dietu. NEDEJ SE ODRADIT tím, že ti budou tvrdit, že tato dieta se používá výhradně a jen na léčení dětské epilepsie !! To je sice skutečnost ale...Tato léčba je totiž starší než antiepileptika, bohužel, v "předpilulkové" době byla úspěšně aplikovaná výhradně na epilepsii, pak přišli farmaka a vlivem na jiné diagnózy se už nikdo nezabýval !!Pro zajímavost - záznam vysílání Českého rozhlasu Dvojky s Hanou Ošlejškovou, primářkou Kliniky dětské neurologie LF MU a FN Brno o léčbě epilepsie ketogenní dietou zde (z toho o ketogenní dietě mm:ss 17.50-21.42 a pak 37.49-40.22) http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2977611Ale sama MUDr. Klára Brožová zde http://www.neurologiepropraxi.cz/pdfs/neu/2013/02/08.pdf píše : "Byly publikovány teoretické práce, kazuistická sdělení a studie na malých souborech pacientů, referující o úspěšném použití diety u AMYOTROFICKÉ LATERÁLNÍ SKLERÓZY, Parkinsonovy a Alzheimerovy nemoci, autismu a některých mozkových nádorů"Já sám s ní mám osobní zkušenost - touto dietou jsem se vyléčil též z velmi závažného onemocnění - panické poruchy (něco na způsob alá Bartošová čili taky de fakto smrtelného onemocnění), o mé léčbě zde http://stanislavkunc.blog.idnes.cz/c/409328/Uspesna-samolecba-aneb-co-si-clovek-neudela-sam-to-nema.htmlDůvod proč tato dieta funguje na všechny tyto diagnózy je jednoduchý a prostý. Přesně totiž odpovídá stravování člověka z té doby jeho evoluce kdy mu mozek rostl a sofistikoval se a výše uvedené nemoci včetně té mojí i tvojí prostě neexistovaly. Tedy samé tučné maso, tuk a zelenina. Tyto nemoci přišly až poté co člověk začal konzumovat to co by v přírodě dodnes bez jeho přičinění neexistovalo, zejména obilí, luštěniny atd. Tedy v kostce jde o stravu odmítající jakékoliv nepůvodní Emotikona smile nepřirozené, umělé) suroviny a naopak využívající původní, přirozené, přírodní. Velmi podrobné a přitom dobře čitelné info najdeš na www.paleo.skOpravdu je to takto jednoduché ! Tato přírodní přirozená strava umí skoro zázraky. Přece nezemřeš jen kvůli tomu, že se o tom ještě dosud neví.Podívej, na nemoc beri-beri zemřely tisíce lidí úplně zbytečně, protože medicíně trvalo desítky let než v roce 1929 uznala správně, že příčinou je "pouhý" nedostatek vitamínu B1. Do té doby zkoumala desítky různých virů, bakterií a jiných nesmyslů jako příčinu... Přitom objev o důležitosti správné výživy byl publikován v lékařském časopise již v 1897 http://cs.wikipedia.org/wiki/Christiaan_Eijkman !Že za kurdějemi stojí něco tak jednoduchého jako je nedostatek vitamínu C trvalo zjistit vědě od 15. (kdy se začaly vyskytovat) do 20. století, tedy 500 let (jaké se mezitím vyrojily vědecké teorie, tehdy "svaté" dnes směšné je škoda času vyjmenovávat), zbytečně zemřelé nelze ani dopočítat.Že za horečkou omladnic stojí něco tak jednoduchého jako jsou neumyté ruce porodníků trvalo též čtvrt století, byť porodník Ignác Semmelweis měl mnoho důkazů, které by pochopil i dnešní páťák, tehdy ho profesoři zesměšňovali a vyštvali z porodnice. Bohužel to stálo stovky matek život... Dalo by se takto pokračovat do nekonečna...Podívej se na to v časovém nadhledu, zkus si představit jak se asi budou na úroveň dnešní medicíny dívat naši potomci za 500 let. Nebude to náhodou se stejně pobaveným úsměvem jako my se díváme na tu před 500 lety ? Nestojí už tedy dnes za ten úsměv ?Je to je na tobě, zda si vybereš rady neomylné přírody či omylného člověka, držím palce ke správnému rozhodnutí.Neznáme Tě, fotbal vůbec nesleduju ale náhodně jsem v tisku se dočetl o tvé nemoci a to, že máš syna. A tak ve mně jako otci hrklo "sice Tě bude mít za blázna a nejspíš si to ani nepřečte ale musíš to aspoň zkusit abys měl čistý svědomí" tak to zkouším Emotikona smileMám pro Tebe ještě spousty info...když budeš chtít tak se ozvi. Přeji pevné zdraví.

její odpověď

Nie nemam Vas za blazna to v ziadnom pripade... Tuto spravu urcite posuniem bratovi a uz bude na nom ako s tym nalozi... V kazdom pripade som Vam vdacna za podane informacie aj za vasu ochotu pomoct. Dakujem aj v Marianovom mene...

Autor: Stanislav Kunc | neděle 10.4.2016 14:45 | karma článku: 21,50 | přečteno: 1249x
  • Další články autora

Stanislav Kunc

30.000 mrtvých, 1.000.000 infikovaných.... na chřipku....

V době chřipkové epidemie umře u nás s pozitivní diagnózou na chřipku 10x víc lidí než s pozitivní diagnózou na Covid a žádné "manévry" se nekonají...

8.11.2020 v 19:46 | Karma: 8,95 | Přečteno: 218x | Politika

Stanislav Kunc

Infekční nemoci ve skutečnosti neexistují, na svět je přivedl člověk

Proč takové pandemie jako Covid-19, mor, malárie, SARS či ebola postihují z několika stovek tisíc živočišných druhů stále a jen Homo sapiens ?

29.9.2020 v 16:40 | Karma: 10,41 | Přečteno: 985x | Věda

Stanislav Kunc

Svobodné školství, bez vlivu politiků (demonstrace 16.5. v Brně)

V sobotu 16. května 2020 od 16 hodin proběhne v Brně po 30 letech pokus o postup na další level naší svobody. Tentokrát půjde o vyškrtnutí vedoucí úlohy politiků ve vzdělávání ze zákonů, ukončení vlády jednoho názoru v něm...

5.2.2020 v 18:54 | Karma: 3,80 | Přečteno: 99x | Diskuse| Politika

Stanislav Kunc

Věda je o přesnosti a důkazech

K pár námitkám (autoři Dana Tenzler, Jan Švadlenka, Michal Štajnrt, Jakub Bohoněk) v diskusích pod články na blogu jsem se dostal pozdě, diskuze byla adminem jiz uzavřená. A tak odpovídám tímto článkem.

14.10.2018 v 5:25 | Karma: 7,98 | Přečteno: 172x | Diskuse| Věda

Stanislav Kunc

Právo na svobodné nakládání se svým majetkem

Prubněme zda Ochránce lidských práv je hoden svého názvu. Komu to připadá jako dobrý nápad udělejte to jako já, bude - li nás víc je větší šance na vyvolání celospolečenské diskuze. ..

11.10.2018 v 5:11 | Karma: 9,08 | Přečteno: 135x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 215
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1856x
pozorovatel (bez patentu na rozum) na cestě kunc.standa@seznam.cz

Nemoc i zdraví hledej ve střevech.

Kam stoupne stát tam 100 let tráva neroste.