Diskuse

Ježíš, Bible, Bůh - vše pouhé kopie

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Řekl bych, pane Kunci, že jste někomu sedl na lep. Docela mě ty podobnosti zarazily, tak jsem se trochu pošťoural internetem a zdá se, že je to jenom nějaký hoax. Už jenom to početí z pany mě zarazilo, jestliže je známo, že Isis byla egyptská bohyně, žádná obyčejná panna.

Více třeba zde, tam je to shrnuté popořadě, co jste tvrdil vy (odmyslete si teď, že je to křesťanská stránka):

http://coldcasechristianity.com/2014/is-jesus-simply-a-retelling-of-the-horus-myth/

1 0
možnosti
TD

Tyhle bláboly pocházejí z konspiračního veledíla Zeitgeist (2007) nebo alespoň tehdy jsem je zaznamenal jako video, které sem pan Kunc kopíruje. Také mi už tehdy bylo divné, že se Horus narodil 25. prosince, když ani Ježíš se v ten den nenarodil... Jsou to samozřejmě všechno mnohokrát vyvrácené nesmysly. Kdo nevěří křesťanským stránkám, tak třeba zde je kritika od ateisty: https://www.quora.com/Mythology-Was-Egyptian-God-Horus-born-on-25th-of-December-What-about-other-Gods-compared-with-Jesus-in-Zeitgeist-movie

1 0
možnosti