Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J35a78r56a 90R73a42n66k

19. 6. 2015 20:29

:-)R^ zminil jste se o urinoterapii, nekdo mi z CR privezl knihu Dr. Partikove, ta se tim tusim zabyva uz leta, ja jsem cetla pouze v anglictine literaturu z Indie, ostatne je toho dost na netu i o vyhladoveni rakovinnych bunek, ale ne vzdy pusobi, bohuzel. Cetla jsem v posledni dobe take dost o PRP - Platelet-Rich Plasma, jake zkusenosti jsou s tim u nas? Nemohu nic najit.

0 0
možnosti
SK

S urinoterapií mám zkušenosti minimální, pár dnů, cca. měsíc tedy skoro nic. Jedno vím jistě, že mně vlastní moč nezabila :-) jinak bohužel nemůžu sloužit... ale dík za připomenutí, nejspíš pořádně brzo vyzkouším, je to velmi zajímavé téma... A o  PRP - Platelet-Rich Plasma nevím už vůbec nic, bohužel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 215
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1856x
pozorovatel (bez patentu na rozum) na cestě kunc.standa@seznam.cz

Nemoc i zdraví hledej ve střevech.

Kam stoupne stát tam 100 let tráva neroste.